börja blogga igen

2014-02-04/20:19:46 – Daily
hej på er, det var väldigt länge sen nu som jag skrev här men jag känner att jag har så mycket att skriva om så jag tänkte börja blogga här igen. Mitt liv just nu är bara så underbart och jag har så många roliga saker att se fram emot det här året! Till att börja med så har jag en bråvalla biljett som bara väntar på att få skrivas ut, igår bokade jag och två underbara vänner London 28 april till 2 maj. Min träning och kost går jätte bra och skolan rullar på. Jag har världens bästa vänner, familj och pojkvän och jag kan inte annat än bara älska livet just nu. This is my year!

Jag hoppas iallafall att ni andra har det lika bra och att ni kommer fortsätta hänga med här på bloggen så får vi hoppas att jag inte tappar lusten till att skriva igen. 

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


Bloggadress:



Kommentar:

Trackback