monday

2014-02-17/23:24:37 – Daily
hejhej, dagarna bara flyger förbi och man har så mycket att göra nu när man är ledig. 
i fredags va de alla ♥ dag och de firade jag med mitt hjärta såklart. bastu, pool, bubbelpool, mat och massa gottigheter bestod dagen utav. vi hade de hur mysigt och skönt som helst och de fanns absolut inget att klaga på! senare på kvällen drog vi på lite festligheter då en klasskompis fyllt år, väldigt roligt och trevligt även att jag var nykter! somnade sedan gott i min favvofamn! 
idag är det redan måndag och jag ligger just nu i sängen och tänkte sätta på ett PLL avsnitt och sedan somna gott. imorgon ska jag ut på en morgonpw och sedan träna på actic på eftermiddagen! känner verkligen att jag måste komma igång igen efter helgens alla onyttigheter, har inte ens tränat heller.. inte bra! men men de är bara att komma tillbaka till rutinerna! uppdaterar säkert imorgon igen. puss
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


Bloggadress:



Kommentar:

Trackback