Update

2014-03-02/18:22:42 – Daily
ska bli så otroligt skönt att komma tillbaka till vanliga rutiner imorgon. har ju somsagt varit sjuk hela denna vecka och har inte kunnat träna, har ätit massor av glass för att dämpa smärtan i halsen vilket har resulterat att jag har gått upp 1,5 kg!!!!!!! Fy har sån otrolig ångest att jag vill kräkas haha. Tycker själv att de syns i ansiktet och de gör bara saken ännu värre.. Men imorgon är det nya tag, en månad utan onyttigheter och en massa träning! 
Fyller 18 om exakt 1 månad och alltså är det 1 månad kvar utan alkohol! Har då varit utan alkohol i 3 månader vilket har varit otroligt skönt faktiskt. Men jag börjar bli sugen på att få fylla 18 nu och få slå klackarna i taket med mina vänner :D 
 
har även köpt medicin för min uppblåsta mage, går på toa kanske en gång var fjärde dag och gör "nummer 2" vilket gör att jag känner mig uppblåst hela tiden. Min mage blir stenhård efter jag ätit och jag känner mig allmänt äcklig och uppblåst.. Så får hoppas att detta hjälper! 
men som sagt ny vecka, nya möjligheter! 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:


Bloggadress:



Kommentar:

Trackback